Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby spočívající v provedení opravy společných prostor zdravotního střediska, a to v rozsahu výměny původních kovových dělicích stěn, vnitřních dveří vč. zárubní, opravy osvětlení, výměny podlahových krytin, opravy omítek a následná výmalba prostor a s tím související práce, dle projektové dokumentace zpracované firmou BYVAST pro s.r.o., IČO: 27848183 v 04/2020.
Po dobu realizace prací nebude přerušen provoz v objektu.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
19.05.2020 13:41 | vysvětlení, doplnění, změna dokumentace | Kateřina Gemrotová | Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 |
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky |
|||
Oznámení zadavatele o výběru dodavatele | VZ_26.20_Oznameni_zadavatele_o _vyberu_dodavatele.pdf | 721.48 KB | |
Smlouva, její změny a dodatky |
|||
Uzavřená smlouva o dílo | SoD.zip | 858.62 KB | |
Dodatek č. 1 ke smlouvě o dílo | Dodatek 1.zip | 544.94 KB | |
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění VZ |
|||
Informace o splnění veřejné zakázky | vz26.20_Informace_splneni_VZ_2 018.pdf | 410.08 KB |