DBID: 2840
Systémové číslo: P21V00000149 Evidenční číslo zadavatele: VZ 14.21 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2021-025924
Datum zahájení:
19.03.2021
Nabídku podat do:
11.05.2021 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: VZ 14.21 Oprava školní kuchyně vč. pořízení vybavení MŠ P. Lumumby 14
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření smlouvy o dílo a kupní smlouvy s jedním dodavatelem na realizaci akce kompletní opravy školní kuchyně MŠ P. Lumumby 14, v rozsahu nutných stavebních prací a vč. pořízení gastrovybavení (zařízení velkokuchyní) dle platných hygienických norem,v rozsahu projektové dokumentace zpracované společností Made 4 BIM s.r.o., IČO: 06923321 v 06/2020.Realizace spočívá v provedení stavebních úprav pro dodání a instalaci nového gastrovybavení. Stavební práce zahrnují provedení nové zateplené podlahy s dlažbou, nové obklady, novou elektroinstalaci vč. osvětlení, novou vzduchotechniku. Dále výmalbu, výměnu radiátorů, dveří, napojení nových zařizovacích předmětů a zařízení technologie kuchyně na rozvody splaškové kanalizace, rozvody studené vody, teplé vody, cirkulace teplé vody a vnitřní plynovod.
Pořízení, dodávka a montáž nového gastrovybavení (zařízení velkokuchyní) bude probíhat v součinnosti a v návaznosti na prováděné stavební úpravy. Součástí dodávky gastrotechnologie je doprava, montáž, komplexní vyzkoušení a uvedení do provozu.
V rámci inovativního řešení bude při gastrovybavení školní kuchyně použita moderní technologie, která umožňuje moderní a zdravější přípravu stravy klasické kuchyně či kuchyně odlehčeného typu.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
5 382 635 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
IČO: 00845451
Poštovní adresa: Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)
v návaznosti na Vysvětlení ZD č. 4 poskytujeme nový - opravený soubor VV_Elektro_oprava_1.xls
(nahrazuje soubor z projektové dokumentace 3. část - rozpočet)
Nabídková cena v Kč bez DPH (součet nabídkových cen celkem v Kč bez DPH, tj. nabídková cena dle čl. III. bod. 1. smlouvy o dílo + kupní cena dle čl. III. bod. 1. kupní smlouvy)
Kč bez DPH
85 %
nenastaveno
2.
Lhůta realizace v kalendářních dnech od zahájení díla dle čl. V. bod. 1. písm. b) smlouvy o dílo) a dle čl. II. bod 9) kupní smlouvy v součinnosti a návaznosti na stavební práce (max. 60 kalendářních dnů)
kalendářní den
10 %
nenastaveno
3.
Počet vlastních zaměstnanců nebo zaměstnanců poddodavatelů se znevýhodněním na trhu práce, kteří se budou přímo podílet na realizaci veřejné zakázky.
z toho cena Smlouvy o dílo 2.093.251,51 Kč bez DPH, tj. 2.532.834,01 Kč vč. DPH,
z toho cena Kupní smlouvy 2.656.832,41 Kč bez DPH, tj. 3.214.767,22 Kč vč. DPH.
Seznam poddodavatelů vybraného dodavatele
Název
IČO
Země sídla/podnikání/bydliště
AMEREX trade s.r.o.
25388461
Česká republika
Skutečně uhrazená cena
Stav: Plnění smlouvy ukončeno 01.10.2021
Veřejná zakázka byla splněna řádně a v termínu.