DBID: 5919
Systémové číslo: P25V00000218 Evidenční číslo zadavatele: VZ 18.25 Spisová značka:
S-JIH/044657/25
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2025-022194
Datum zahájení:
24.04.2025
Nabídku podat do:
03.06.2025 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: VZ 18.25 „Výměna osobního výtahu 525 kg v BD na ul. Tarnavova 3015/6, Ostrava-Zábřeh“
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy o dílo na vypracování projektové dokumentace na výměnu výtahu dle názvu veřejné zakázky s jedním dodavatelem, následná realizace díla a zajištění servisní služby.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
1 550 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Ostrava-město
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
IČO: 00845451
Poštovní adresa: Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz) prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK
Elektronická komunikace
V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz
Nabídková cena v Kč bez DPH, tj. cena díla v Kč celkem tj. součet cen za etapu I + II dle čl. III. odst. 1. smlouvy o dílo
Kč bez DPH
50 %
nenastaveno
2.
Lhůta realizace v kalendářních dnech u smlouvy o dílo dle čl. V. odst. 1 písm. b), tj. součet za etapu I + II (pro etapu II max. 50 kalendářních dnů)
kalendářní den
10 %
nenastaveno
3.
Výše nabídkové ceny celkem v Kč bez DPH, tj. cena celkem v Kč bez DPH za součet úkonů A, B, C (dle čl. IV. smlouvy na servis výtahu)
Kč bez DPH
35 %
nenastaveno
4.
Počet zaměstnanců vlastních nebo poddodavatelů se znevýhodněním na trhu práce, kteří se budou přímo podílet na realizaci veřejné zakázky (max. 3 zaměstnanců)