Veřejná zakázka: VZ 37.19 „Výměna PVC a vnitřních dveří pavilónu D, objektu Mjr. Nováka 1455/34, Ostrava-Hrabůvka – 1. etapa”

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1461
Systémové číslo: P19V00000199
Datum zahájení: 26.04.2019
Nabídku podat do: 20.05.2019 13:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 37.19 „Výměna PVC a vnitřních dveří pavilónu D, objektu Mjr. Nováka 1455/34, Ostrava-Hrabůvka – 1. etapa”
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby „Výměna PVC a vnitřních dveří pavilónu D, objektu Mjr. Nováka 1455/34, Ostrava-Hrabůvka – 1. etapa” spočívající v provedení výměny stávajících podlahových krytin v chodbách a části učeben, výměně vnitřních dveří vč. nátěru stávajících zárubní a provedení s tím související zednických a malířských prací, dle projektové dokumentace zpracované společností wamp in, s.r.o., se sídlem Slavníkovců 449/15a), Ostrava-Mariánské Hory, IČO: 25358928 v 03/2019 pod zakázkovým číslem VII/2019.
Po dobu realizace bude částečně přerušen provoz na předmětu díla.

Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy. Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR - otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 291 701 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz)prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
BaP STAVBY a INTERIÉRY s.r.o. 25392077 Česká republika 770 126,00 931 853,00 Ne
Ing. Miroslav Pytel 18110592 Česká republika 1 195 757,00 1 446 866,00 Ne
SDS Komplexní Stavby, s.r.o. 28637232 Česká republika 966 851,00 1 169 890,00 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 16.07.2019

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
BaP STAVBY a INTERIÉRY s.r.o. 25392077 Česká republika 770 126,00 931 853,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 08.10.2019
Práce byly provedeny v požadovaném a rozsahu a kvalitě.
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2019 821 576,00 994 106,96