Veřejná zakázka: VZ 115.19 „Dodávka sedacího nábytku v roce 2020-2021”

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1962
Systémové číslo: P19V00000700
Evidenční číslo zadavatele: VZ 115.19
Datum zahájení: 28.11.2019
Nabídku podat do: 17.12.2019 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 115.19 „Dodávka sedacího nábytku v roce 2020-2021”
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu na administraci.

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je uzavření rámcové kupní smlouvy na dva roky s jedním prodávajícím spočívající v zajištění dodávky sedacího nábytku podle potřeby zadavatele.
Předpokládané požadované množství položek (vč. jejich technické specifikace), které mají být dodavatelem dodány na základě požadavků zadavatele, je uvedeno v Příloze č. 1 této výzvy.
Plnění rámcové kupní smlouvy není podmíněno jakýmkoli minimálním odběrem, zadavatel bude na základě rámcové kupní smlouvy objednávat konkrétně definovaný sedací nábytek vzhledem ke svým aktuálním a skutečným potřebám formou dílčích plnění vždy na základě konkrétní písemné objednávky zadavatele.
Dodávky budou kupujícímu dodávány v průběhu období ode dne účinnosti smlouvy do vyčerpání finančního limitu do 330.000,00 Kč bez DPH nebo do uplynutí doby do 31. 12. 2021 podle toho, která skutečnost nastane dříve.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR - otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 330 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz) prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
VZ 115.19 Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele Dokument PDF VZ_115.19_Oznameni_rozhodnuti_ o_vyberu.pdf 701.11 KiB
Smlouva, její změny a dodatky
VZ 115.19 Rámcová kupní smlouva Rámcová kupní smlouva S/0031/2020/OHS - Multised, spol. s r.o. Dokument PDF vz 115.19 Ramcova_kupni_smlouva_c._S_003 1_2020_OHS Multised, spol. s r.o.pdf 9.64 MiB
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění VZ
Informace o splnění VZ 115.19 Informace o splnění VZ Dokument PDF ..115_19__Informace_o_splneni_ VZ.pdf 814.00 KiB

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
AJAX CZ s.r.o. 28977653 Česká republika 350 385,00 423 965,85 Ne
INTERDEKOR HP s.r.o. 25367498 Česká republika 373 790,00 452 285,90 Ne
KASCH - interiér s.r.o. 26831724 Česká republika 326 750,00 395 367,50 Ne
Multised, spol. s r.o. 26189160 Česká republika 296 100,00 358 281,00 Ne
Sintaka Direct s.r.o. 01702327 Česká republika 301 100,00 364 331,00 Ne
TOKA a.s. 25518526 Česká republika 378 085,00 457 482,85 Ne
ZK Design a.s. 25864068 Česká republika 366 215,00 443 120,15 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 27.01.2020


Výsledkem je uzavření rámcové dohody.
Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Multised, spol. s r.o. 26189160 Česká republika 296 100,00 358 281,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 31.12.2021
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2021 112 730,00 136 403,30