DBID: 2250
Systémové číslo: P20V00000223 Evidenční číslo zadavatele: VZ 17.20 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2020-027415
Datum zahájení:
18.05.2020
Nabídku podat do:
03.06.2020 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: VZ 17.20 Zpracování projektové dokumentace „Úprava prostoru před kostelem v Zábřehu“
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace na úpravu prostranství před kostelem Navštívení Panny Marie, vybodování osmi kolmých parkovacích stání (z toho 1 ZTP), oprava chodníků a realizace dlouhého příčného prahu přes komunikaci, výměna veřejného osvětlení a úprava dopravního značení.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
neuvedena
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
IČO: 00845451
Poštovní adresa: Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)
Nabídková cena v Kč bez DPH (průzkumné práce, projektová dokumentace a inženýrská činnost)
Kč bez DPH
70 %
nenastaveno
2.
Lhůta realizace v kalend. dnech od násled. dne po dni účinnosti smlouvy (průzkumné práce, zpracování PD, inženýrská činnost, podání žádosti o územní rozhodnutí a stavební povolení, zpracování PD pro realizaci, doba vyhrazená pro předání a převzetí díla)
kalendářní dny
20 %
nenastaveno
3.
Hodinová sazba za výkon autorského dozoru v Kč bez DPH (viz čl. IV. odst. 7. závazného vzoru návrhu smlouvy) min. částka 300,00 Kč bez DPH/hod. a max. částka 1000,00 Kč bez DPH/hod.