Veřejná zakázka: VZ 63.19 Modernizace jídelny a výdejny jídel na ul. Odborářská, Ostrava-Hrabůvka

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 2417
Systémové číslo: P20V00000390
Evidenční číslo zadavatele: VZ 63.19
Datum zahájení: 10.08.2020
Nabídku podat do: 08.09.2020 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 63.19 Modernizace jídelny a výdejny jídel na ul. Odborářská, Ostrava-Hrabůvka
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby „Modernizace jídelny a výdejny jídel na ul. Odborářská, Ostrava-Hrabůvka“ spočívající v provedení modernizace jídelny a výdejny jídel dle projektové dokumentace zpracované wamp in s.r.o., IČO: 25358928, v 10/2017 pod zakázkovým číslem VI/18.
Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy. Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR - otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 5 447 545 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Ostrava-město

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 90 % nenastaveno detail kritéria
2. Lhůta realizace díla v kalendářních dnech od zahájení díla (max. 90 kalendářních dnů) kalendářní dny nižší je lepší - nákladové kritérium 10 % -/90 detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
VZ 63.19 Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele Dokument PDF vz63_19_Oznameni_rozhodnuti_o_ vyberu_dodavatele.pdf 385.49 KiB
Smlouva, její změny a dodatky
VZ 63.19 Smlouva o dílo agend.č. S/0943/2020/INV Smlouva o dílo agend.č. S/0943/2020/INV s BaP STAVBY a INTERIÉRY s.r.o. z 12.10.2020 Archiv ZIP SoD.zip 1.94 MiB
VZ 63.19 Dodatek č. 1 ke smlouvě o dílo Dodatek č. 1 ke smlouvě o dílo agend.č. S/0943/2020/INV/1 Archiv ZIP vz63_19 Dodatek1.zip 646.97 KiB
VZ 63.19 Dodatek č. 2 ke smlouvě o dílo agend.č. S/0943/2020/INV/2 Dodatek č. 2 ke smlouvě o dílo agend.č. S/0943/2020/INV/2 Archiv ZIP vz63_19 Dodatek2.zip 1.39 MiB
VZ 63.19 Dodatek č. 3 ke smlouvě o dílo agend.č. S/0943/2020/INV/3 Dodatek č. 3 ke smlouvě o dílo agend.č. S/0943/2020/INV/3 Archiv ZIP vz63_19 Dodatek 3.zip 236.85 KiB
VZ 63.19 Dodatek č. 4 ke smlouvě o dílo agend.č. S/0943/2020/INV/4 Dodatek č. 4 ke smlouvě o dílo agend.č. S/0943/2020/INV/4 Archiv ZIP vz63_19 Dodatek4.zip 156.90 KiB
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění VZ
VZ 63.19 Informace o splnění VZ Informace o splnění VZ Dokument PDF VZ_63.19_Informace_splneni_.pd f 462.30 KiB

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky