Veřejná zakázka: VZ 64.20 „Oprava rampy budovy školní jídelny ZŠ Kosmonautů 15”

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 2558
Systémové číslo: P20V00000531
Evidenční číslo zadavatele: VZ 64.20
Datum zahájení: 22.10.2020
Nabídku podat do: 10.11.2020 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 64.20 „Oprava rampy budovy školní jídelny ZŠ Kosmonautů 15”
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby „Oprava rampy budovy školní jídelny ZŠ Kosmonautů 15 ” spočívající v opravě stávající železobetonové rampy, která je v havarijním stavu a bude nahrazena rampou ocelovou ve stejném rozsahu, včetně zábradlí a schodiště. Rampa z ocelové konstrukce bude ukotvená na obvodovou stěnu dle projektové dokumentace zpracované firmou Made 4 BIM s.r.o., IČO: 06923321 v 03/2020. Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace. Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR - otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 773 864 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz)prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky