DBID: 2881
Systémové číslo: P21V00000190 Evidenční číslo zadavatele: VZ 25.21 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2021-011973
Datum zahájení:
09.04.2021
Nabídku podat do:
17.05.2021 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: VZ 25.21 Oprava školní kuchyně včetně pořízení vybavení a VZT ZŠ Srbská
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření smlouvy o dílo a kupní smlouvy s jedním dodavatelem na realizaci akce kompletní opravy školní kuchyně ZŠ Srbská 2, v rozsahu nutných stavebních prací a vč. pořízení gastrovybavení (zařízení velkokuchyní) dle platných hygienických norem, v rozsahu projektové dokumentace zpracované společností Made 4 BIM s.r.o., IČO: 06923321 v 05/2020.
Realizace spočívá v provedení stavebních úprav pro dodání a instalaci nového gastrovybavení. Stavební práce zahrnují provedení nové zateplené podlahy s dlažbou, nové obklady, novou elektroinstalaci vč. osvětlení, novou vzduchotechniku. Výmalbu, výměnu radiátorů, dveří, napojení nových zařizovacích předmětů a zařízení technologie kuchyně na rozvody.
Pořízení, dodávka a montáž nového gastrovybavení (zařízení velkokuchyní) bude probíhat v součinnosti a v návaznosti na provádění stavebních úprav. Součástí dodávky gastrotechnologie je doprava, montáž, komplexní vyzkoušení a uvedení do provozu.
V rámci inovativního řešení bude při gastrovybavení školní kuchyně použita moderní technologie, která umožňuje moderní a zdravější přípravu stravy klasické kuchyně či kuchyně odlehčeného typu.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
20 986 562 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
IČO: 00845451
Poštovní adresa: Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)
Kontakt
Ing. Radomíra Marenczoková, DiS. oddělení veřejných zakázek e-mail: zakazky@ovajih.cz tel.: +420 599 430 330
Nabídková cena v Kč bez DPH (součet nabídkových cen celkem v Kč bez DPH, tj. nabídková cena dle čl. III. odst. 1. smlouvy o dílo + kupní cena dle č. III. bod 1. kupní smlouvy)
Kč bez DPH
88 %
nenastaveno
2.
Lhůta realizace v kalendářních dnech od zahájení díla dle č. V. bod 1. písm. b) smlouvy o dílo a dle čl. II. bod 9) kupní smlouvy, přičemž se jedná o souběh obou lhůt, který nepřesáhne max. 70 kalendářních dnů
kalendářní dny
10 %
-/70
3.
Počet zaměstnanců vlastních nebo zaměstnanců poddodavatelů se znevýhodněním na trhu práce, kteří se budou přímo podílet na realizaci veřejné zakázky (max. 3 zaměstnanci)
z toho cena Smlouvy o dílo 9.896.221,00 Kč bez DPH, tj. 11.974.427,41 Kč vč. DPH,
z toho cena Kupní smlouvy 8.290.544,00 Kč bez DPH, tj. 10.031.558,24 Kč vč. DPH.
Seznam poddodavatelů vybraného dodavatele
Název
IČO
Země sídla/podnikání/bydliště
ALFA TRAX s.r.o.
07983883
Česká republika
JIVA-Jirák výroba velkokuchyňského zařízení spol. s r.o.