DBID: 3309
Systémové číslo: P21V00000618 Evidenční číslo zadavatele: VZ 81.21 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2021-033915
Datum zahájení:
17.09.2021
Nabídku podat do:
12.11.2021 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: VZ 81.21 Výměna jídelních výtahů v MŠ Šponarova 16, MŠ I. Herrmanna 23, MŠ Srbská 4
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je uzavření dvou smluv o dílo s jedním dodavatelem na realizaci výměny 4 ks jídelních výtahů, vč. souvisejících prací. Demontáž původního výtahu vč. veškeré technologie spojené se stávajícím výtahem, a to jak v šachtě, tak ve strojovně a nahrazení novým výtahem ve stávající výtahové šachtě, výměna šachetních dveří, oprava omítek a výmalba výtahové šachty a strojovny, v rozsahu podrobné specifikace každého jednotlivého výtahu.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
1 239 669 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
IČO: 00845451
Poštovní adresa: Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)
Kontakt
Bc. Kateřina Gemrotová oddělení veřejných zakázek tel.: +420 599 430 395 e-mail: zakazky@ovajih.cz
Nabídková cena v Kč bez DPH (součet nabídkových cen celkem v Kč bez DPH, tj. nabídková cena dle čl. III. odst. 1. smlouvy o dílo (1) + smlouva o dílo (2))
Kč bez DPH
88 %
nenastaveno
2.
Lhůta realizace v kalendářních dnech (součet lhůt realizace dle čl. V odst. 1. písm.b) smlouvy o dílo (1) + smlouva o dílo (2), max. 80 kalendářních dnů na všechny výtahy – 4 ks výtahů)
kalendářních dnů
10 %
nenastaveno
3.
Počet zaměstnanců vlastních nebo zaměstnanců poddodavatelů se znevýhodněním na trhu práce, kteří se budou přímo podílet na realizaci veřejné zakázky (max. 5 zaměstnanců)