Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Veřejná zakázka:
VZ 01.22 Zpracování projektové dokumentace „Oprava podlahy v nepodsklepené části 1.NP včetně opravy kuchyněk v MŠ Šponarova 16, Ostrava – Hrabůvka“
DBID: 3583
Systémové číslo: P22V00000049 Evidenční číslo zadavatele: VZ 01.22
Datum zahájení:
18.01.2022
Nabídku podat do:
01.02.2022 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: VZ 01.22 Zpracování projektové dokumentace „Oprava podlahy v nepodsklepené části 1.NP včetně opravy kuchyněk v MŠ Šponarova 16, Ostrava – Hrabůvka“
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na zpracování projektové dokumentace „Oprava podlahy v nepodsklepené části 1.NP včetně opravy kuchyněk v MŠ Šponarova 16, Ostrava – Hrabůvka“ spočívající jednak v opravě podlahy v místnostech nepodsklepené části budovy, které jsou zavlhlé a z dosavadního šetření vyplývá chybná skladba podlahové konstrukce, a dále o celkovou opravu 4 přípravných kuchyněk u jednotlivých oddělení.
Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu:
- zjištění a posouzení stávajícího stavu zavlhlé podlahy v místnostech nepodsklepené části budovy a navržení opravy či výměny celé podlahové konstrukce v oddělení Sluníčko, které zahrnuje místnost třídy s přilehlým úložným prostorem, šatnu a přilehlou přípravnou kuchyňku, včetně výmalby místností, výměny zárubní, prahů, dveří, úpravy ústředního topení a nových šatních boxů pro děti,
- celková oprava 4 přípravných kuchyněk u jednotlivých oddělení a propojovací chodbičky v 1.NP podsklepené části budovy (tj. úpravy povrchů, výměny obkladů, podlahové krytiny, zárubní, dveří, prahů atd.) včetně výměny rozvodů vody, kanalizace, úpravy ústředního topení, a také včetně jejich nové výbavy a zařízení podle potřeb provozu MŠ,
- výkaz výměr a rozpočet bude rozdělený na 2 části – oprava podlahy v místnostech nepodsklepené části budovy a celková oprava přípravných kuchyněk,
- vše bude navrženo dle platných hygienických norem,
- součástí projektové dokumentace bude zajištění kladných vyjádření s dotčenými orgány (KHS, HZS atd.) popř. se správci inženýrských sítí apod..
Projektová dokumentace bude zpracována v úrovni potřebné pro provádění stavby nebo její části (DPS) dle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů, vyhlášky č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů, dle vyhlášky č. 503/2006 Sb., o podrobnější úpravě územního rozhodování, územního opatření a stavebního řádu, ve znění pozdějších předpisů, dle vyhlášky č. 503/2006 Sb., o podrobnější úpravě územního rozhodování, územního opatření a stavebního řádu, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.
Součástí termínu realizace dle čl. III odst. 1 návrhu smlouvy o dílo bude zpracování PD včetně průzkumných prací, inženýrská činnost a doba vyhrazená pro předání a převzetí díla uvedená v čl. III. bod 2 závazného návrhu smlouvy o dílo. Podrobněji viz vzor závazného návrhu smlouvy o dílo v příloze č. 2 této výzvy.
Předmětem plnění je rovněž výkon autorského dozoru.
Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy.
Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR - otevřená výzva
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
99 173 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
IČO: 00845451
Poštovní adresa: Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz)prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)
Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH (průzkumné práce, projektová dokumentace a inženýrská činnost) dle čl. IV. odst. 1. závazného vzoru návrhu smlouvy o dílo)
Kč bez DPH
90 %
nenastaveno
2.
Lhůta realizace díla v kalendářních dnech od následujícího dne po dni účinnosti smlouvy (tj. počet kalendářních dnů - max. do 95 kalendářních dnů) dle čl. III. odst. 1. závazného vzoru návrhu smlouvy o dílo)
kalendářní dny
5 %
-/95
3.
Výkon autorského dozoru (hodinová sazba) v Kč bez DPH/hod. dle čl. IV. odst. 7. závazného vzoru návrhu smlouvy (min. částka 300,00 Kč bez DPH/hod. a max. částka 800,00 Kč bez DPH/hod.)