Název: VZ 17.23 Výměna 1ks nákladní plošiny vč. nutných stavebních úprav v objektu MŠ Mitušova 90, Ostrava - Hrabůvka
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo s dodavatelem na realizaci výměny 1ks nákladní plošiny vč. nutných stavebních úprav v objektu MŠ Mitušova 90 v Ostravě-Hrabůvce a na odborném vedení realizace stavby, vč. zpracování projektové dokumentace. Samotná realizace díla proběhne ve dvou etapách v souladu s platnými normami. Součástí dodávky je doprava, montáž, komplexní vyzkoušení, uvedení do provozu a záruční servis po dobu záruky.
Realizace veřejné zakázky zahrnuje:
A) Etapa I – zpracování projektové dokumentace pro zadání stavebních a montážních prací (určující stavbu v technických, ekonomických odbornostech, vymezujících hmotové, materiálové, stavebně–technické, dispoziční a provozní vlastnosti, vzhled a jakost) včetně zajištění inženýrské činnosti a včetně soupisu prací – podklad pro fakturaci realizovaného díla,
B) Etapa II – realizace stavby (demontáž stávající nákladní plošiny, dodání a výměna nákladní plošiny do stávající výtahové šachty, vč. souvisejících stavebních prací).
Podrobná specifikace veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy.
Předpokládaná doba plnění: 04/2023 – 08/2023
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR - otevřená výzva
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
619 834 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
IČO: 00845451
Poštovní adresa: Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz) prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Zadávací dokumentace)
Technická specifikace parametrů a požadavků na dodání a realizaci výměny nákladní plošiny (podklad pro zpracování I. etapy této veřejné zakázky a následnou realizaci II. etapy díla, dle závazného návrhu smlouvy o dílo)
Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH (dle čl. III. odst. 1. závazného vzoru návrhu smlouvy o dílo, tj. cena díla v Kč celkem, I. + II. etapa)
Kč bez DPH
92 %
nenastaveno
2.
Lhůta realizace v kalendářních dnech (dle čl. V. odst. 1. písm. b) závazného vzoru návrhu smlouvy o dílo, tj. součet kalendářních dnů I. + II. Etapy, max. 73 kalendářních dnů)
kalendářní dny
5 %
nenastaveno
3.
Počet zaměstnanců vlastních/zaměstnanců poddodavatelů se znevýhodněním na trhu práce, kteří se budou přímo podílet na realizaci veřejné zakázky (max. 3 zaměstnanci)