Veřejná zakázka: VZ 43.23 Zajištění a provádění úklidu v objektu Provaznická 62, Ostrava-Hrabůvka

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 4601
Systémové číslo: P23V00000378
Evidenční číslo zadavatele: VZ 43.23
Spisová značka: S-JIH/067613/23
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-028098
Datum zahájení: 29.06.2023
Nabídku podat do: 10.08.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 43.23 Zajištění a provádění úklidu v objektu Provaznická 62, Ostrava-Hrabůvka
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy s jedním zhotovitelem u této veřejné zakázky spočívající v provádění pravidelného úklidu a mimořádného úklidu prostorů odloučeného pracoviště MOb Ostrava-Jih v objektu Provaznická 62, Ostrava-Hrabůvka v rozsahu dle přílohy č. 1 návrhu smlouvy, a to na dobu neurčitou. Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
VZ 43.23 Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace Dokument PDF vz_43_23_Zadavaci_dokumentace_ po_oprave.pdf 821.07 KiB
VZ 43.23 Příloha č. 1 ZD Příloha č. 1 ZD - Čestné prohlášení Dokument MS Word vz 43_23 Priloha1_Cestne_prohlaseni- po opravě.docx 29.40 KiB
VZ 43.23 Příloha č. 2 ZD Příloha č. 2 ZD - Vzor závazného návrhu smlouvy na zajištění úklidu
(zadavatel poskytuje pouze ve formátu .pdf)
Dokument PDF vz 43.23 - Návrh na SoD.pdf 796.41 KiB
VZ 43.23 Příloha č. 1 smlouvy Příloha č. 1 smlouvy - Rozsah a četnost úklidových prací Dokument MS Word vz 43.23 Příloha č. 1 - Rozsah a četnost úklidu, final .docx 1.05 MiB
VZ 43.23 Příloha č. 2 smlouvy Příloha č. 2 smlouvy - Seznam poddodavatelů Dokument MS Word vz 43_23 Priloha 2 smlouvy - Seznam poddodavatelu.doc 54.50 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Výše celkové nabídkové ceny za provádění pravidelného úklidu v Kč bez DPH/ měsíc Kč bez DPH/měsíc nižší je lepší - nákladové kritérium 90 % nenastaveno detail kritéria
2. Výše celkové nabídkové ceny za provádění mimořádného úklidu v Kč bez DPH za 1 hodinu práce na 1 pracovníka (max. 250,00 Kč bez DPH za 1 hodinu práce na 1 pracovníka) Kč bez DPH/ hod. práce na 1 pracovníka nižší je lepší - nákladové kritérium 5 % -/250 detail kritéria
3. Počet zaměstnanců vlastních nebo poddodavatelů se znevýhodněním na trhu práce, kteří se budou přímo podílet na realizaci veřejné zakázky (max. 5 zaměstnanců) počet zaměstnanců vyšší je lepší - výnosové kritérium 5 % nenastaveno detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.ovajih.cz/vz00004601

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky