Veřejná zakázka: VZ 68.23 „Dodávka kancelářského nábytku v roce 2024-2025“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 4758
Systémové číslo: P23V00000535
Evidenční číslo zadavatele: VZ 68.23
Spisová značka: S-JIH/101802/23
Datum zahájení: 12.10.2023
Nabídku podat do: 26.10.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 68.23 „Dodávka kancelářského nábytku v roce 2024-2025“
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářského nábytku – výroba, dodání a montáž podle potřeby zadavatele, a to za podmínek stanovených rámcovou kupní smlouvou a v rozsahu specifikovaném kupujícím v jednotlivých vystavených objednávkách.

Předpokládané požadované množství položek (vč. jejich technické specifikace), které mají být dodavatelem dodány na základě požadavků zadavatele je uvedeno v Příloze č. 1 této výzvy. Plnění rámcové kupní smlouvy není podmíněno jakýmkoli minimálním odběrem. Zadavatel bude objednávat konkrétně definovaný kancelářský nábytek vzhledem ke svým aktuálním a skutečným potřebám formou dílčích plnění vždy na základě konkrétní písemné objednávky zadavatele.
Plnění předmětu veřejné zakázky v průběhu období roku 2024 – 2025 bude poskytováno na základě výzvy na dílčí plnění („objednávky“) do vyčerpání finančního limitu 600.000,- Kč bez DPH nebo do uplynutí doby, tj. do 31. 12. 2025, podle toho, která skutečnost nastane dříve.
Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy. Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 600 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz) prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky