Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy s jedním vybraným provádění, revizí a kontrol plynoinstalací pro roky 2018, 2019 a 2020 v bytových domech ve vlastnictví SMO, městského obvodu Ostrava-Jih dle obecně závazných právních předpisů a příslušných technických norem a vystavení kontrolních osvědčení (revizních zpráv) s cílem jejich bezpečného provozu. Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.
Vypracované revizní zprávy nebo záznamy o kontrole budou zaslány nebo předány odboru bytového a ostatního hospodářství příslušnému pověřenému zaměstnanci objednatele technikovi - referentovi DaBF, pověřeného správou příslušného bytového domu.
Seznam bytových domů tvoří přílohu č. 2 závazného vzoru návrhu rámcové smlouvy, viz příloha č. 3 této ZD. V průběhu plnění této veřejné zakázky bude zadavatel oprávněn jednostranně zúžit či rozšířit seznam objektů, a to ve formě písemného oznámení zhotoviteli.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)