Veřejná zakázka: VZ 148.18 „Výměna rozvodů zdravotechniky a oprava sociálních zařízení v objektu Tlapákova 17A, Ostrava - Hrabůvka”

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1349
Systémové číslo: P19V00000086
Evidenční číslo zadavatele: VZ 148.18
Datum zahájení: 15.02.2019
Nabídku podat do: 13.03.2019 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 148.18 „Výměna rozvodů zdravotechniky a oprava sociálních zařízení v objektu Tlapákova 17A, Ostrava - Hrabůvka”
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby „Výměna rozvodů zdravotechniky a oprava sociálních zařízení v objektu Tlapákova 17A, Ostrava-Hrabůvka" spočívající v provedení výměny rozvodů studené vody, teplé vody a cirkulace, výměna odpadního potrubí a oprava sociálních zařízení v rozsahu výměny obkladů, dlažeb, zařizovacích předmětů, elektroinstalace a s tím souvisejících prací v objektu Tlapákova 17A, Ostrava-Hrabůvka, dle projektové dokumentace zpracované paní Lenkou Jerakasovou, IČO: 63307111 v 06 /2018.

Po dobu realizace díla nebude přerušen provoz na předmětu díla.

Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR - otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 529 174 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz)prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy k zobrazení.

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 90 % nenastaveno detail kritéria
2. Lhůta realizace v kalendářních dnech od zahájení díla (max. 70 kalendářních dnů) kalendářní den nižší je lepší - nákladové kritérium 10 % -/70 detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.ovajih.cz/vz00001349

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky