Veřejná zakázka: VZ 146.18 „Výměna elektroinstalace pavilónu I., objektu 29. dubna 33, Ostrava-Výškovice – 1. a 2. etapa”

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1361
Systémové číslo: P19V00000099
Datum zahájení: 01.03.2019
Nabídku podat do: 15.03.2019 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 146.18 „Výměna elektroinstalace pavilónu I., objektu 29. dubna 33, Ostrava-Výškovice – 1. a 2. etapa”
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo s jedním dodavatelem na realizaci a odborné vedení stavby „Výměna elektroinstalace pavilónu I., objektu 29. dubna 33, Ostrava-Výškovice – 1. a 2. etapa”. Realizace díla proběhne ve dvou etapách a smlouva o dílo s jedním vybraným dodavatelem bude uzavřena na každou etapu samostatně.
Samotná realizace spočívá ve výměně stávajících rozvodů elektroinstalace, svítidel, zásuvek, vypínačů, rozvaděčů a včetně souvisejících zednických a malířských prací. Dále budou provedeny nové povrchy stěn vnitřních schodišť pavilónu I., objektu 29. dubna 259/33, Ostrava-Výškovice, dle projektové dokumentace zpracované Markem Seifertem, IČO: 46551654 v srpnu /2018.

Předpokládaná doba plnění:

Při realizaci díla nebude přerušen provoz na předmětu díla.
1. etapa od 01. 07. 2019 – 08/2019
2. etapa od 01. 07. 2020 – 08/2020

Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy.Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR - otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 2 207 321 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz)prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
VZ 146.18 Výzva k podání nabídek Dokument PDF vz_146.18_Vyzva_k_podani_nabid ek_vc._zadavacich_podminek.pdf 973.80 KiB
VZ 146.18 Příloha č. 1 výzvy Čestné prohlášení Dokument MS Word vz 146.18_Priloha_1_Výzvy_Cestne prohlaseni.docx 29.75 KiB
VZ 146.18 Příloha č. 2.1 výzvy Vzor závazného návrhu smlouvy o dílo (1. etapa) Dokument PDF vz 146.18_Priloha_2.1_Výzvy_Závaz ný návrh smlouvy o dílo.pdf 1.49 MiB
VZ 146.18 Příloha č. 2 smlouvy (1. etapa) Seznam poddodavatelů Dokument MS Word vz 146.18_Priloha_2.1_priloha2.1_ smlouvy_ Seznam poddodavatelu.docx 18.64 KiB
VZ 146.18 Příloha č. 2.2 výzvy Vzor závazného návrhu smlouvy o dílo (2. etapa) Dokument PDF vz 146.18_Priloha_2.2_Výzvy_Závaz ný návrh smlouvy o dílo.pdf 1.50 MiB
VZ 146.18 Příloha č. 2 smlouvy (2. etapa) Seznam poddodavatelů Dokument MS Word vz 146.18_Priloha_2.2_priloha2.2 smlouvy_ Seznam poddodavatelu.docx 18.68 KiB
VZ 146.18 Příloha č. 3 výzvy Projektová dokumentace Archiv ZIP vz 146.18_Priloha_3_Výzvy_PD_Obje dkt_29. dubna,1 a 2etapa .zip 8.04 MiB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
01.03.2019 12:19 výzva Renáta Rárová Výzva    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky