Stručný popis předmětu:
Předmětem zadávacího řízení je uzavření rámcové smlouvy s jedním vybraným dodavatelem na průběžné zajišťování neodkladné drobné údržby v bytových domech v majetku statutárního města Ostravy, svěřených městskému obvodu Ostrava-Jih, a to v rozsahu do 20 000 Kč bez DPH pro jednu opravu (objednávku) např.: opravy omítek, opravy uvolněného obkladů stěn, opravy dlažby, PVC a soklů, opravy maleb a nátěrů, zazdívky otvorů, výměny prahů, výměny vnitřních parapetů, opravy sádrokartonů, opravy betonové mazaniny, opravy stropů, opravy schodišťových stupňů apod.
Dodávky materiálu obstará zhotovitel za ceny v místě a čase obvyklé nebo nižší. Dodávaný materiál včetně jeho ceny bude předem odsouhlasen příslušným referentem - technikem DaBF, jinak zhotoviteli nevznikne nárok na jeho proplacení. Realizace prací bude prováděna na základě dílčích písemných objednávek vystavených příslušným referentem - technikem DaBF, přičemž objednávky se nemusí týkat všech objektů specifikovaných v příloze č. 2 závazného návrhu rámcové smlouvy o dílo. Na dílčí zakázku zhotovitel vystaví pracovní výkaz, který musí mimo jiné obsahovat specifikace dílčí zakázky (jméno a příjmení, adresa, číslo bytové či nebytové jednotky v bytovém domě, specifikace závady apod.), a použitý materiál pro splnění zakázky včetně ceny. Pracovní výkaz bude potvrzen příslušným referentem – technikem DaBF. Pracovní výkazy budou nedílnou součástí vystavené faktury, která bude zaslána odboru bytového a ostatního hospodářství příslušnému pověřenému zaměstnanci prostřednictvím pošty nebo předána na podatelně úřadu městského obvodu Ostrava-Jih.
Seznam bytových domů tvoří přílohu č. 2 závazného vzoru návrhu rámcové smlouvy o dílo. V průběhu plnění této veřejné zakázky bude zadavatel oprávněn jednostranně zúžit či rozšířit seznam objektů, a to ve formě písemného oznámení poskytovateli služeb.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
VZ 85.19 | Výzva k podání nabídek, vč. zadávacích podmínek | VZ_85.19_Vyzva_vc_zadavacich_p odminek_VZMR.pdf | 867.54 KiB |
VZ 85.19 | Příloha č. 1 výzvy Čestné prohlášení | VZ 85.19 Priloha1 Cestne prohlaseni.docx | 27.41 KiB |
VZ 85.19 | Příloha č. 2 výzvy a zároveň příloha č. 1 smlouvy Ceník pracovních úkonů | vz 85.19 Priloha2 Cenik-pracovnich-ukonu-stavebn í.xlsx | 12.90 KiB |
VZ 85.19 | Příloha č. 3 výzvy Vzor závazného návrhu rámcové smlouvy o dílo vč. přílohy č. 1 a 3 | vz85_19 Priloha 3 vyzvy Vzor zavazneho navrhu ramcove smlouvy o dilo vc prilohy 1 a 3.pdf | 1.50 MiB |
VZ 85.19 | Příloha č. 2 smlouvy Seznam poddodavatelů | VZ 85.19 Priloha2 smlouvy Seznam poddodavatelu.doc | 54.50 KiB |
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
22.08.2019 14:51 | výzva | Kateřina Gemrotová | Výzva |
Název formuláře | Typ | Stav | Uveřejněno v E-ZAK | Uveřejněno ve VVZ |
---|---|---|---|---|
Interní formulář o zadání zakázky | E03 | uveřejněný | 16.12.2019 | --- |