Veřejná zakázka: 75/2021 Oprava obsazeného bytu č. 2, Volgogradská 2379/153, Ostrava-Zábřeh, včetně výměny bytového jádra

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 2905
Systémové číslo: P21V00000214
Evidenční číslo zadavatele: 75/2021
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Dynamický nákupní systém:
VZ 60.20 DNS "Provádění oprav v bytech ve vlastnictví SMO, městského obvodu Ostrava - Jih"
Datum zahájení: 16.04.2021
Nabídku podat do: 30.04.2021 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: 75/2021 Oprava obsazeného bytu č. 2, Volgogradská 2379/153, Ostrava-Zábřeh, včetně výměny bytového jádra
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem díla je oprava obsazeného bytu č. 2 na ul. Volgogradská 2379/153 v Ostravě - Zábřehu, včetně výměny bytového jádra, revize elektroinstalace, plynoinstalace, výměny zařizovacích předmětů, vestavěné skříně, výměny podlah, nátěrů a maleb, jedná se o demontáž a montáž zařízení včetně dodávky dle soupisu oprav obsazeného bytu uvedených v příloze č. 1 této výzvy a přiložené PD, která je pouze vzorová.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená výzvou
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Písemná zpráva zadavatele
75/2021 Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF 75Pisemna_zprava_zadavatele.pd f 486.48 KB
Smlouva, její změny a dodatky
75/2021 Objednávka č. O/1186/2021/OBH Objednávka č. O/1186/2021/OBH Dokument PDF O_1186_2021_OBH_P.pdf 44.01 KB
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění VZ
75/2021 Informace o splnění VZ Informace o splnění VZ Dokument PDF Nova_Informace_splneni_VZ_2021 .pdf 426.02 KB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 11.05.2021 ---

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
David Pawlas - REST 73051161 Česká republika 261 000,00 300 150,00 Ne
Ing. Denisa Sopuchová 73237396 Česká republika 233 300,00 268 295,00 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 10.05.2021

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Ing. Denisa Sopuchová 73237396 Česká republika 233 300,00 268 295,00

Seznam poddodavatelů vybraného dodavatele

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště
Pavel Ksiažek 63051231 Česká republika


Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 12.08.2021
Termíny dodrženy.
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2021 233 300,00 268 295,00