Veřejná zakázka: VZ 30.23 Redigitalizace kina Luna

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 4456
Systémové číslo: P23V00000233
Evidenční číslo zadavatele: VZ 30.23
Spisová značka: S-JIH/042152/23 (uzavřeno)
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-032727
Datum zahájení: 20.04.2023
Nabídku podat do: 19.05.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 30.23 Redigitalizace kina Luna
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka a instalace zařízení pro obnovení digitálního kina podle standardu DCI do kina Luna v Ostravě-Zábřehu.
Detailní vymezení a popis předmětu plnění jsou obsahem přílohy č. 3 a 4 výzvy k podání nabídek vč. zadávací dokumentace.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 3 801 653 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
20.04.2023 11:32 výzva Kateřina Gemrotová Výzva k podání nabídky    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Nabídková cena v Kč bez DPH (součet položek 1-3 přílohy č. 2 smlouvy) Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 65 % nenastaveno detail kritéria
2. Lhůta realizace v kalendářních dnech od zahájení díla (max. 60 kalendářních dnů) kalendářní dny nižší je lepší - nákladové kritérium 15 % nenastaveno detail kritéria
3. Hodinová zúčtovací sazba za opravy a ostatní údržbu Kč bez DPH/hod. nižší je lepší - nákladové kritérium 20 % nenastaveno detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení CZ03 uveřejněný 24.07.2023 24.07.2023
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 25.07.2023 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.ovajih.cz/vz00004456

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky