Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na realizaci a zajištění dodávky nového kancelářského nábytku (dále jako „zboží“) v nově budovaném 2.NP budovy C úřadu města Ostrava-Jih. Předmětem plnění je výroba, kompletní dodání, dovoz do místa dodání a celková montáž kancelářského nábytku do 14 kanceláří a dvou zasedacích místností.
Dodání a montáž kancelářského nábytku bude realizována v 2.NP budovy C úřadu města Ostrava-Jih bez možnosti použití výtahu.
Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy.
Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí zadávací dokumentace)
V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz