Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářského nábytku – výroba, dodání a montáž podle potřeby zadavatele, a to za podmínek stanovených rámcovou kupní smlouvou a v rozsahu specifikovaném kupujícím v jednotlivých vystavených objednávkách.
Předpokládané požadované množství položek (vč. jejich technické specifikace), které mají být dodavatelem dodány na základě požadavků zadavatele je uvedeno v Příloze č. 1 této výzvy. Plnění rámcové kupní smlouvy není podmíněno jakýmkoli minimálním odběrem. Zadavatel bude objednávat konkrétně definovaný kancelářský nábytek vzhledem ke svým aktuálním a skutečným potřebám formou dílčích plnění vždy na základě konkrétní písemné objednávky zadavatele.
Plnění předmětu veřejné zakázky v průběhu období roku 2024 – 2025 bude poskytováno na základě výzvy na dílčí plnění („objednávky“) do vyčerpání finančního limitu 600.000,- Kč bez DPH nebo do uplynutí doby, tj. do 31. 12. 2025, podle toho, která skutečnost nastane dříve.
Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy. Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz) prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)