Veřejná zakázka: VZ 05.24 „Oprava kuchyně v MŠ I. Herrmanna 23, Ostrava – Hrabůvka“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 4999
Systémové číslo: P24V00000059
Evidenční číslo zadavatele: VZ 05.24
Spisová značka: S-JIH/009902/24
Datum zahájení: 25.01.2024
Nabídku podat do: 12.02.2024 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 05.24 „Oprava kuchyně v MŠ I. Herrmanna 23, Ostrava – Hrabůvka“
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo s jedním dodavatelem na realizaci a odborné vedení realizace stavby „Oprava kuchyně v MŠ I. Herrmanna 23, Ostrava – Hrabůvka“, spočívající v provedení opravy nevyhovujícího stavu podlahy a obkladů školní kuchyně. Bude provedena nová podlahová krytina včetně výměny dveří se zárubněmi, nové obklady, oprava rozvodů vody, kanalizace, elektroinstalace včetně výměny zařizovacích předmětů, osvětlení, zásuvek a výmalba, částečně bude obnoveno zařízení kuchyně (podrobněji viz PD).
Realizace bude provedena v měsících letních prázdnin, dle projektové dokumentace pro provádění stavby: „Oprava kuchyně v MŠ I. Herrmanna 23, Ostrava – Hrabůvka“, zpracované společností wamp in, s.r.o., IČO: 25358928, datum 03/2023 pod zakázkovým číslem: V/2023.
Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy.
Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 829 084 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz)prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 90 % nenastaveno detail kritéria
2. Lhůta realizace díla v kalendářních dnech od zahájení díla (max. 55 kalendářních dnů) kalendářní den nižší je lepší - nákladové kritérium 10 % -/55 detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 19.03.2024 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.ovajih.cz/vz00004999

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky