Veřejná zakázka: VZ 92.19 Výměna umakartových bytových jader v bytovém domě Volgogradská 159, Ostrava-Zábřeh

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1740
Systémové číslo: P19V00000478
Evidenční číslo zadavatele: VZ 92.19
Datum zahájení: 12.09.2019
Nabídku podat do: 23.10.2019 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 92.19 Výměna umakartových bytových jader v bytovém domě Volgogradská 159, Ostrava-Zábřeh
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby „Výměna umakartových bytových jader v bytovém domě Volgogradská 159, Ostrava-Zábřeh“ spočívající ve výměně umakartových bytových jader sociálního zařízení v bytovém domě dle projektové dokumentace zpracované společností: Lenka Jerakasová, IČO: 63307111, v 05/2019.
Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy. Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.
Nájemnici po dobu nutnou k výměně nebudou v bytech přítomni. Části bytu nezasažených realizací budou uzamčeny.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR - otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 3 943 289 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
12.09.2019 12:25 výzva Kateřina Gemrotová Výzva    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 70 % nenastaveno detail kritéria
2. Lhůta realizace díla v kalendářních dnech od zahájení díla (max. 90 kalendářních dnů) kalendářní dny nižší je lepší - nákladové kritérium 10 % -/90 detail kritéria
3. Doba nutná pro vyklízení bytů (max. 30 kalendářních dnů) kalendářní dny nižší je lepší - nákladové kritérium 20 % -/30 detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce - prodloužení lhůty pro podání nabídek po Vysvětlení ZD č. 2 E01 uveřejněný 30.09.2019 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce - prodloužení lhůty pro podání nabídek po Vysvětlení ZD č. 3 E01 uveřejněný 02.10.2019 ---
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 14.01.2020 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.ovajih.cz/vz00001740

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky