Veřejná zakázka: VZ 54.21 „Vybudování parkovacích stání na ul. Dr. Martínka, p.p.č. 463/6, k. ú. Hrabůvka“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 3043
Systémové číslo: P21V00000352
Evidenční číslo zadavatele: VZ 54.21
Datum zahájení: 17.06.2021
Nabídku podat do: 29.06.2021 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 54.21 „Vybudování parkovacích stání na ul. Dr. Martínka, p.p.č. 463/6, k. ú. Hrabůvka“
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby „Vybudování parkovacích stání na ul. Dr. Martínka, p.p.č. 463/6, k. ú. Hrabůvka” spočívající ve vybudování parkoviště o 26 stáních (z toho 2x vyhrazené) v místě původního asfaltového hřiště. Součástí stavby parkoviště s asfaltovým povrchem je vjezd, dopravní značení, přístupový chodník ze zámkové dlažby, dešťová kanalizace a veřejné osvětlení, terénní úpravy a související práce. Dešťová kanalizace – 2x sorpční vpusť, vsakovací objekt, kanalizační potrubí, drenážní potrubí. Geometrický plán, zaměření skutečného provedení stavby. Provozní řád kanalizace a kolaudace všech objektů, dle projektové dokumentace zpracované Ing Romanem Fildánem, IČO: 75379007 v 10/2018.

Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy.

Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR - otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 2 221 503 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz)prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 88 % nenastaveno detail kritéria
2. Lhůta realizace díla v kalendářních dnech od zahájení díla (max. 90 kalendářních dnů) kalendářní den nižší je lepší - nákladové kritérium 10 % -/90 detail kritéria
3. Počet vlastních zaměstnanců nebo zaměstnanců poddodavatelů se znevýhodněním na trhu práce, kteří se budou přímo podílet na realizaci veřejné zakázky (max. 3 zaměstnanci) počet osob (zaměstnanců) vyšší je lepší - výnosové kritérium 2 % -/3 detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 18.08.2021 ---

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky