Veřejná zakázka: VZ 66.21 Oprava stoupajícího potrubí č. 2 a 8 v BD Čujkovova 32, Ostrava-Zábřeh

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 3550
Systémové číslo: P22V00000016
Evidenční číslo zadavatele: VZ 66.21
Datum zahájení: 06.01.2022
Nabídku podat do: 24.01.2022 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 66.21 Oprava stoupajícího potrubí č. 2 a 8 v BD Čujkovova 32, Ostrava-Zábřeh
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby „Oprava stoupajícího potrubí č. 2 a 8 v BD Čujkovova 32, Ostrava-Zábřeh“ spočívající ve výměně stoupacího vedení kanalizace v šachtici a celkové opravě koupelen a kuchyní dle projektové dokumentace zpracované Ing. Petrem Frašem, IČO: 03142060, v 05/2021, pod zakázkovým číslem 03/05/2021.
Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy.
Jedná se o výměnu 2 ks stoupacího vedení kanalizace v šachtici sedmipodlažního BD, výměny rozvodů vody a odpadů v koupelnách a kuchyních, celkové opravy koupelny (nové obklady, dlažby) vč. zařizovacích předmětů, dodání kuchyňských linek a celoelektrických sporáků v rozsahu dle přiložené projektové dokumentace. Veškeré uvedené práce budou probíhat za plného provozu obsazených bytů, kdy výměna stoupacího potrubí bude trvat max. 2 kalendářní dny/1 podlaží/ 1 stoupačka a ostatní práce v byte budou trvat max. 7 kalendářních dnů/1 byt. Po dokončení denních prací bude v bytech zprovozněno WC a dodávka vody tak, aby nájemníci mohli byt užívat.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR - otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 4 011 383 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Ostrava-město

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Nabídková cena v Kč bez DPH Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 85 % nenastaveno detail kritéria
2. Lhůta realizace díla v kalendářních dnech od zahájení díla (max. 60 kalendářních dnů) kalednářní dny nižší je lepší - nákladové kritérium 12 % nenastaveno detail kritéria
3. Počet zaměstnanců vlastních nebo poddodavatelů se znevýhodněním na trhu práce, kteří se budou přímo podílet na realizaci veřejné zakázky (max. 3 zaměstnanci) počet osob vyšší je lepší - výnosové kritérium 3 % nenastaveno detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
VZ 66.21 Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele Dokument PDF vz66_21_Oznameni_rozhodnuti_o_ vyberu.pdf 365.49 KB
Smlouva, její změny a dodatky
VZ 66.21 Smlouva o dílo Smlouva o dílo agend.č. S/0237/2022/OBH se Zdeňkem Hybnerem za sdružení s Ing. Martinem Hybnerem ze dne 01.03.2022 Archiv ZIP Smlouva o dílo.zip 1.62 MB
VZ 66.21 Dodatek č. 1 smlouvy o dílo Dodatek č. 1 smlouvy o dílo agend.č. S/0237/2022/OBH/1 se Zdeňkem Hybnerem za sdružení s Ing. Martinem Hybnerem ze dne 8. 8. 2022 Archiv ZIP dodatek č.1.zip 762.37 KB
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění VZ
VZ 66.21 Informace o splnění veřejné zakázky Informace o splnění veřejné zakázky Dokument PDF VZ_66.21_Informace_o_splneni_v erejne_zakazky.pdf 412.79 KB

Formuláře

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.ovajih.cz/vz00003550

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
DaSt Inpo group s.r.o. 29441145 Česká republika 3 315 294,33 3 812 588,48 Ne
ELEKTRO-FLEXI s.r.o. 28602340 Česká republika 3 285 089,54 3 777 852,97 Ne
Zdeněk Hybner za "Hybner - sdružení" s Ing. Martinem Hybnerem, Evžena Rošického 1064/7, 721 00 Ostrava - Svinov, IČO: 04003993 15495809 Česká republika 2 988 764,00 3 437 078,60 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 01.03.2022

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Zdeněk Hybner za "Hybner - sdružení" s Ing. Martinem Hybnerem, Evžena Rošického 1064/7, 721 00 Ostrava - Svinov, IČO: 04003993 15495809 Česká republika 2 988 764,00 3 437 078,60

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 19.09.2022
Termíny dodrženy.
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2022 3 087 011,54 3 550 063,27