Veřejná zakázka: VZ 16.23 Výměna výtahu ve školní jídelně při ZŠ Volgogradská 6B v Ostravě-Zábřehu

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 4295
Systémové číslo: P23V00000071
Evidenční číslo zadavatele: VZ 16.23
Spisová značka: S-JIH/015683/23 (uzavřeno)
Datum zahájení: 09.02.2023
Nabídku podat do: 22.02.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 16.23 Výměna výtahu ve školní jídelně při ZŠ Volgogradská 6B v Ostravě-Zábřehu
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo s jedním dodavatelem na realizaci výměny výtahu ve školní jídelně při ZŠ Volgogradská 6B v Ostravě-Zábřehu a na odborném vedení realizace stavby, vč. zpracování projektové dokumentace. Samotná realizace díla proběhne ve dvou etapách v souladu s platnými normami. Součástí dodávky je doprava, montáž, komplexní vyzkoušení, uvedení do provozu a záruční servis po dobu záruky.
Realizace veřejné zakázky zahrnuje:

A) Etapa I – zpracování projektové dokumentace pro zadání stavebních a montážních prací (určující stavbu v technických, ekonomických podrobnostech, vymezujících hmotové, materiálové, stavebně–technické, dispoziční a provozní vlastnosti, vzhled a jakost) včetně zajištění inženýrské činnosti a včetně soupisu prací – podklad pro fakturaci realizovaného díla,

B) Etapa II – realizace stavby (demontáž stávajícího výtahu, dodání a výměna výtahu do stávající výtahové šachty, vč. souvisejících stavebních prací).

Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace. Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.

Předpokládaná doba plnění: 04/2023 – 08/2023, doba plnění etapy II: 07/2023 – 08/2023 (podrobněji viz zadávací dokumentace).

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR - otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 661 157 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz) prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
VZ 16.23 Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky vč. zadávacích podmínek Dokument PDF VZ16_23_Vyzva_vc_zadavacich_po dminek.pdf 548.72 KB
vz 16.23 Příloha č. 1 výzvy Příloha č. 1 výzvy
Čestné prohlášení
Dokument MS Word vz16_23_Priloha1_Vyzvy_Cestne_ prohlaseni.docx 28.15 KB
vz 16.23 Příloha č. 2 výzvy Příloha č. 2 výzvy
Vzor závazného návrhu smlouvy o dílo (zadavatel poskytuje pouze ve formátu pdf).
Dokument PDF vz16_23 Priloha_2_Vyzvy_Zavazny navrh smlouvy o dilo.pdf 1.91 MB
vz 16.23 příloha č. 2 SoD Příloha č. 2 smlouvy
Seznam poddodavatelů
Dokument MS Word vz16_23_Priloha2_smlouvy_Sezna m_poddodavatelu.doc 54.50 KB
vz 16.23 Příloha č. 3 výzvy a příloha SoD Příloha č. 3 Výzvy a zároveň příloha smlouvy o dílo
Technická specifikace
Dokument PDF vz16_23_Priloha_3_vyzvy a priloha smlouvyTechnicka specifikace_parametru_a_pozada vku.pdf 137.22 KB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
09.02.2023 12:23 výzva Radomíra Marenczoková VZ 16.23 Výzva k podání nabídky    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH (dle čl. III. odst. 1. závazného vzoru návrhu smlouvy o dílo, tj. cena díla v Kč celkem, I. + II. etapa) Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 90 % nenastaveno detail kritéria
2. Lhůta realizace v kalendářních dnech (dle čl. V. odst. 1. písm. b) závazného vzoru návrhu smlouvy o dílo, tj. součet kalendářních dnů I. + II. Etapy, max. 77 kalendářních dnů) kalendářní dny nižší je lepší - nákladové kritérium 5 % -/77 detail kritéria
3. Počet zaměstnanců vlastních/zaměstnanců poddodavatelů se znevýhodněním na trhu práce, kteří se budou přímo podílet na realizaci veřejné zakázky (max. 3 zaměstnanci) počet osob (zaměstnaců) vyšší je lepší - výnosové kritérium 5 % -/3 detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
VZ 16.23 Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele Dokument PDF VZ_16.23_Oznameni_rozhodnuti_z adavatele_o_vyberu_dodavatele .pdf 441.39 KB
Smlouva, její změny a dodatky
VZ 16.23 Smlouva o dílo Smlouva o dílo agend. č. S/0467/2023/OŠK se společností NOVA LIFT s.r.o. ze dne 06. 04. 2023 Dokument PDF VZ16_23_SoD.pdf 1.95 MB
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění VZ
Informace o plnění VZ 16.23 Informace o splnění VZ Dokument PDF VZ_16_23_Informace_splneni_VZ. pdf 447.62 KB

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky