Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo s jedním dodavatelem na realizaci výměny výtahu ve školní jídelně při ZŠ Volgogradská 6B v Ostravě-Zábřehu a na odborném vedení realizace stavby, vč. zpracování projektové dokumentace. Samotná realizace díla proběhne ve dvou etapách v souladu s platnými normami. Součástí dodávky je doprava, montáž, komplexní vyzkoušení, uvedení do provozu a záruční servis po dobu záruky.
Realizace veřejné zakázky zahrnuje:
A) Etapa I – zpracování projektové dokumentace pro zadání stavebních a montážních prací (určující stavbu v technických, ekonomických podrobnostech, vymezujících hmotové, materiálové, stavebně–technické, dispoziční a provozní vlastnosti, vzhled a jakost) včetně zajištění inženýrské činnosti a včetně soupisu prací – podklad pro fakturaci realizovaného díla,
B) Etapa II – realizace stavby (demontáž stávajícího výtahu, dodání a výměna výtahu do stávající výtahové šachty, vč. souvisejících stavebních prací).
Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace. Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.
Předpokládaná doba plnění: 04/2023 – 08/2023, doba plnění etapy II: 07/2023 – 08/2023 (podrobněji viz zadávací dokumentace).
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz) prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Zadávací dokumentace)