Veřejná zakázka: VZ 24.23 Výměna oken v 2. NP v objektu Domu služeb na ul. Horní 1492/55, Ostrava-Hrabůvka – etapa II.

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 4416
Systémové číslo: P23V00000193
Evidenční číslo zadavatele: VZ 24.23
Spisová značka: S-JIH/032490/23 (uzavřeno)
Datum zahájení: 23.03.2023
Nabídku podat do: 13.04.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 24.23 Výměna oken v 2. NP v objektu Domu služeb na ul. Horní 1492/55, Ostrava-Hrabůvka – etapa II.
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby „Výměna oken v 2. NP v objektu Domu služeb na ul. Horní 1492/55, Ostrava-Hrabůvka – etapa II.” spočívající ve vybourání stávajících oken, vstupních dveří, parapetů a výměny nových oken a vstupních dveří, výměny vnitřních a vnějších parapetů, omítky, malby včetně provedení souvisejících stavebních prací v rozsahu dle projektové dokumentace zpracované společností PROJEKTY STATIKA s.r.o., IČO: 28605543 v 02/2023 pod zakázkovým číslem: 1494.
Po dobu realizace prací nebude přerušen provoz v objektu.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR - otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 038 271 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Ostrava-město

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy k zobrazení.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
VZ 24.23 Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky, vč. zadávacích podmínek Dokument PDF VZ_24.23_Vyzva_k_podani_nabidk y_vc._zadavacich_podminek_.pdf 523.32 KB
VZ 24.23 Příloha č. 1 výzvy Příloha č. 1 výzvy Čestné prohlášení Dokument MS Word VZ 24.23 Příloha č.1 Výzvy Čestné prohlašení po opravě.docx 28.22 KB
VZ 24.23 Příloha č. 2 výzvy Příloha č. 2 výzvy Vzor závazného návrhu smlouvy o dílo
(zadavatel poskytuje pouze ve formátu .pdf)
Dokument PDF VZ_24.23_Navrh_SoD_-_stav.dilo .pdf 2.59 MB
VZ 24.23 Příloha č. 2 smlouvy Příloha č. 2 smlouvy Seznam poddodavatelů Dokument MS Word VZ 24.23 Příloha č.2 smlouvy Seznam poddodavatelu.docx 19.23 KB
VZ 24.23 Příloha č. 3 výzvy Příloha č. 3 výzvy Projektová dokumentace Archiv ZIP VZ24_23 Projektova dokumentace.zip 16.25 MB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
23.03.2023 13:46 výzva Renáta Rárová VZ 24.23 Výzva k podání nabídky    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
05.04.2023 16:11 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Renáta Rárová VZ 24.23 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1    

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 19.05.2023 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.ovajih.cz/vz00004416

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky