Veřejná zakázka: VZ 73.25 Pozáruční servis tiskáren a multifunkčních zařízení 2026

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 6364
Systémové číslo: P25V00000658
Evidenční číslo zadavatele: VZ 73.25
Spisová značka: S-JIH/118585/25
Datum zahájení: 21.11.2025
Nabídku podat do: 08.12.2025 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 73.25 Pozáruční servis tiskáren a multifunkčních zařízení 2026
  • Druh veřejné zakázky: Služby
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření rámcové smlouvy o poskytování pozáručního servisu kopírovacích a tiskových zařízení.
Plnění předmětu veřejné zakázky bude poskytováno na základě výzvy na servisní zásah v době 07:00 - 15:00 hodin v pracovní dny dle podmínek stanovených v rámcové smlouvě.

Lhůtu plnění stanovuje zadavatel na 48 měsíců od účinnosti smlouvy, nejdéle však do vyčerpání finančního limitu 1 200 000 Kč bez DPH.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR - otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 200 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)

Elektronická komunikace

V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy