Veřejná zakázka: VZ 18.23 Regenerace sídliště Hrabůvka, 2. etapa – Prostor před poliklinikou, Ostrava-Hrabůvka

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 4419
Systémové číslo: P23V00000196
Evidenční číslo zadavatele: VZ 18.23
Spisová značka: S-JIH/032776/23
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-012315
Datum zahájení: 27.03.2023
Nabídku podat do: 27.04.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 18.23 Regenerace sídliště Hrabůvka, 2. etapa – Prostor před poliklinikou, Ostrava-Hrabůvka
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Jedná se o změnu dokončené stavby, a to o veřejné prostranství, veřejnou zeleň, zpevněné plochy chodníků, místních komunikací, parkoviště, cyklostezky, veřejné osvětlení, instalaci kvalitního mobiliáře a rozšíření kamerového systému.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
17.04.2023 12:44 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Kateřina Gemrotová Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2    
04.04.2023 10:02 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Kateřina Gemrotová Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1    

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Nabídková cena v Kč bez DPH Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 85 % nenastaveno detail kritéria
2. Lhůta realizace v kalendářních dnech (max. 300 kalendářních dnů) od zahájení díla kalendářní dny nižší je lepší - nákladové kritérium 10 % nenastaveno detail kritéria
3. Počet zaměstnanců vlastních nebo poddodavatelů se znevýhodněním na trhu práce, kteří se budou přímo podílet na realizaci veřejné zakázky - osoby nekvalifikované (max. 5 zaměstnanců) počet zaměstnanců vyšší je lepší - výnosové kritérium 5 % nenastaveno detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Oznámení o zahájení podlimitního zadávacího řízení CZ02 uveřejněný 28.03.2023 28.03.2023
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení CZ03 uveřejněný 14.07.2023 14.07.2023
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 14.07.2023 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.ovajih.cz/vz00004419

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky