DBID: 3586
Systémové číslo: P22V00000052 Evidenční číslo zadavatele: VZ 13.22 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2022-002957
Datum zahájení:
19.01.2022
Nabídku podat do:
24.02.2022 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: VZ 13.22 Rekonstrukce školní kuchyně vč. pořízení vybavení při ZŠ MUDr. E. Lukášové a Klegova, Ostrava-Hrabůvka
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření smlouvy o dílo a kupní smlouvy s jedním dodavatelem na realizaci, akce je kompletní rekonstrukce školní kuchyně při ZŠ MUDr. E. Lukášové a Klegova, v rozsahu nutných stavebních prací a vč. pořízení gastrovybavení (zařízení velkokuchyní) dle platných hygienických norem, v rozsahu projektové dokumentace zpracované společností BKB Metal, a.s., IČ: 25355643 v 11/2021.
Realizace spočívá v provedení stavebních úprav pro dodání a instalaci nového gastrovybavení v dotčené části budovy, tedy v prostoru kuchyně, skladového hospodářství a veškerého zázemí gastroprovozu, Pro novou technologii kuchyně je potřeba změna dispozičního řešení v rámci přesunu nebo doplnění nových příček, zvětšení stropního prostupu pro VZT, a dále výměna stávající podlahy v 1NP a 1PP včetně veškerých rozvodů a vzduchotechniky.
Demontáž stávajícího gastrovybavení, jeho likvidace, pořízení, dodávka a montáž nového gastrovybavení (zařízení velkokuchyní) včetně zpětné montáže části stávajícího gastrovybavení bude probíhat v součinnosti a v návaznosti na provádění stavebních úpravy. Součástí dodávky gastrotechnologie je doprava, montáž, komplexní vyzkoušení a uvedení do provozu, záruční servis včetně provádění 2x ročně pravidelných servisních prohlídek gastrovybavení po dobu záruky.
V rámci inovativního řešení bude při gastrovybavení školní kuchyně použita moderní technologie, která umožňuje moderní a zdravější přípravu stravy klasické kuchyně či kuchyně odlehčeného typu.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
20 313 086 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
IČO: 00845451
Poštovní adresa: Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)
Kontakt
Ing. Radomíra Marenczoková, DiS. oddělení veřejných zakázek e-mail: zakazky@ovajih.cz tel.: +420 599 430 330
Nabídková cena v Kč bez DPH (součet nabídkových cen celkem v Kč bez DPH, tj. nabídková cena dle čl. III. odst. 1. smlouvy o dílo + kupní cena dle č. III. bod 1. kupní smlouvy)
Kč bez DPH
87 %
nenastaveno
2.
Lhůta realizace v kalendářních dnech od zahájení díla dle č. V. bod 1 písm. b) smlouvy o dílo a dle čl. II. bod 9) kupní smlouvy, přičemž se jedná o souběh obou lhůt, který nepřesáhne max. 120 kalendářních dnů
kalendářní dny
10 %
-/120
3.
Počet zaměstnanců vlastních nebo zaměstnanců poddodavatelů se znevýhodněním na trhu práce, kteří se budou přímo podílet na realizaci veřejné zakázky (max. 3 zaměstnanci)
z toho cena Smlouvy o dílo 9.531.447,98 Kč bez DPH, tj. 11.533.052,06 Kč vč. DPH,
z toho cena Kupní smlouvy 9.546.834,00 Kč bez DPH, tj. 11.551.669,14 Kč vč. DPH.
Seznam poddodavatelů vybraného dodavatele
Název
IČO
Země sídla/podnikání/bydliště
REK SYSTEM s.r.o.
04451163
Česká republika
Skutečně uhrazená cena
Stav: Plnění smlouvy ukončeno 30.08.2022
Dílo bylo provedeno řádně a v termínu.