Veřejná zakázka: VZ 35.23 „Oprava hlavního vstupu do objektu ZŠ F. Formana 45, Ostrava-Dubina“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 4462
Systémové číslo: P23V00000239
Evidenční číslo zadavatele: VZ 35.23
Spisová značka: S-JIH/044883/23 (uzavřeno)
Datum zahájení: 27.04.2023
Nabídku podat do: 15.05.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 35.23 „Oprava hlavního vstupu do objektu ZŠ F. Formana 45, Ostrava-Dubina“
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby „Oprava hlavního vstupu do objektu ZŠ F. Formana 45, Ostrava-Dubina“, spočívající v opravě hlavního vstupu do objektu základní školy, vč. špatně technicky provedené bezbariérové rampy. Stavební práce zahrnují nové povrchy vstupů vč. opravy sloupů, nové nerezové zábradlí a čistící zóny, vše dle projektové dokumentace zpracované firmou INGESTA spol. s r.o., IČO: 25391194 v 03/2023.
Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy. Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR - otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 665 570 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz)prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 87 % nenastaveno detail kritéria
2. Lhůta realizace díla v kalendářních dnech od zahájení díla (max. 45 kalendářních dnů) kalendářní den nižší je lepší - nákladové kritérium 10 % -/45 detail kritéria
3. Počet zaměstnanců vlastních/zaměstnanců poddodavatelů se znevýhodněním na trhu práce, kteří se budou přímo podílet na realizaci veřejné zakázky (max. 3 zaměstnanci) počet zaměstnanců vyšší je lepší - výnosové kritérium 3 % -/3 detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
VZ 35.23 Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele Dokument PDF vz35_23_Oznameni_rozhodnuti_za davatele_o_vyberu_dodavatele.p df 430.42 KiB
Smlouva, její změny a dodatky
vz35.23 Dodatek SoD Č. 1 Dodatek č. 1 smlouvy o dílo agend. č. S/0671/2023/OŠK/1 se společností MD Služby Morava, s.r.o. ze dne 16.08. 2023 Dokument PDF vz35_23_Dodatek 1_S_0671_2023_OSK_1.pdf 113.71 KiB
VZ35_23 Smlouva o dílo Smlouva o dílo agend. č. S/0671/2023/OŠK se společností MD Služby Morava, s.r.o. ze dne 08. 06. 2023 Dokument PDF VZ_35_23_Sod_S_0671_2023_OSK.p df 359.17 KiB
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění VZ
Informace o splnění VZ 35.23 Informace o splnění VZ Dokument PDF VZ_35.23_Informace_o_splneni_v erejne_zakazky.pdf 437.72 KiB

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky