Veřejná zakázka: VZ 91.21 Dodávka kancelářského nábytku v roce 2022-2023

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 3433
Systémové číslo: P21V00000742
Evidenční číslo zadavatele: VZ 91.21
Datum zahájení: 12.11.2021
Nabídku podat do: 29.11.2021 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 91.21 Dodávka kancelářského nábytku v roce 2022-2023
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářského nábytku podle potřeby zadavatele na základě úpravy právních vztahů smluvních stran rámcové kupní smlouvy.

Předpokládané požadované množství položek (vč. jejich technické specifikace), které mají být dodavatelem dodány na základě požadavků zadavatele, je uvedeno v Příloze č. 1 této výzvy.
Plnění rámcové kupní smlouvy není podmíněno jakýmkoli minimálním odběrem, zadavatel bude na základě rámcové kupní smlouvy objednávat konkrétně definovaný kancelářský nábytek vzhledem ke svým aktuálním a skutečným potřebám formou dílčích plnění vždy na základě konkrétní písemné objednávky zadavatele.
Dodávky budou kupujícímu dodávány v průběhu období ode dne účinnosti smlouvy do vyčerpání finančního limitu do 900.000,00 Kč bez DPH nebo do uplynutí doby do 31. 12. 2023 podle toho, která skutečnost nastane dříve.

Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.
Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR - otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 900 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz) prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
VZ 91.21 Výzva k podání nabídek vč. zadávacích podmínek Výzva k podání nabídek vč. zadávacích podmíne Dokument PDF VZ_91_21__Vyzva_vc_zadavacich_ podminek.pdf 1.01 MB
NOVÁ PŘÍLOHA_vz 91.21 Příloha č. 1 Výzvy - Seznam položek Položky nábytku s jednotkovými cenami Nové znění Přílohy č. 1 Výzvy a Závazného návrhu rámcové kupní smlouvy, v návaznosti na Vysvětlení ZD č. 1
Seznam položek - (Položky kancelářského nábytku s jednotkovými cenami a předpokládaná potřeba do konce roku 2023)
Dokument MS Excel VZ 91_21_NOVÁ Priloha_1_Výzvy_Seznam položek.xlsx 20.08 KB
vz 91.21 Příloha č. 2 Výzvy - vzorZávazného návrhu rámcové kupní smlouvy Příloha č. 2 Výzvy
Vzor závazného návrhu rámcové kupní smlouvy
(zadavatel poskytuje pouze ve formátu pdf).
Dokument PDF vz 91_21_Priloha 2_Vyzvy Závazný návrh rámcové kupní smlouvy.pdf 654.99 KB
vz 91.21 příloha2 rámcové kupní smlouvy příloha č. 2 rámcové kupní smlouvy
Seznam poddodavatelů
Dokument MS Word vz 91_21_priloha_ramcove kup_smlouvy_Seznam_poddodavate lu.doc 54.50 KB
vz 91.21 Příloha č. 3 Výzvy - Čestné prohlášení Příloha č. 3 Výzvy
Čestné prohlášení
Dokument MS Word vz 91_21_Priloha3_Vyzvy_Cestne_pr ohlaseni.docx 27.94 KB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
12.11.2021 08:51 výzva Radomíra Marenczoková VZ 91.21 Výzva k podání nabídky    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
16.11.2021 14:15 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Radomíra Marenczoková Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace č.2    
15.11.2021 13:16 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Radomíra Marenczoková Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace č.1    

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce - prodloužení lhůty pro podání nabídek E01 uveřejněný 15.11.2021 ---
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 12.01.2022 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.ovajih.cz/vz00003433

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky