Veřejná zakázka: VZ 91.21 Dodávka kancelářského nábytku v roce 2022-2023

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 3433
Systémové číslo: P21V00000742
Evidenční číslo zadavatele: VZ 91.21
Datum zahájení: 12.11.2021
Nabídku podat do: 29.11.2021 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 91.21 Dodávka kancelářského nábytku v roce 2022-2023
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářského nábytku podle potřeby zadavatele na základě úpravy právních vztahů smluvních stran rámcové kupní smlouvy.

Předpokládané požadované množství položek (vč. jejich technické specifikace), které mají být dodavatelem dodány na základě požadavků zadavatele, je uvedeno v Příloze č. 1 této výzvy.
Plnění rámcové kupní smlouvy není podmíněno jakýmkoli minimálním odběrem, zadavatel bude na základě rámcové kupní smlouvy objednávat konkrétně definovaný kancelářský nábytek vzhledem ke svým aktuálním a skutečným potřebám formou dílčích plnění vždy na základě konkrétní písemné objednávky zadavatele.
Dodávky budou kupujícímu dodávány v průběhu období ode dne účinnosti smlouvy do vyčerpání finančního limitu do 900.000,00 Kč bez DPH nebo do uplynutí doby do 31. 12. 2023 podle toho, která skutečnost nastane dříve.

Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.
Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR - otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 900 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz) prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy k zobrazení.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
VZ 91.21 Výzva k podání nabídek vč. zadávacích podmínek Výzva k podání nabídek vč. zadávacích podmíne Dokument PDF VZ_91_21__Vyzva_vc_zadavacich_ podminek.pdf 1.01 MiB
NOVÁ PŘÍLOHA_vz 91.21 Příloha č. 1 Výzvy - Seznam položek Položky nábytku s jednotkovými cenami Nové znění Přílohy č. 1 Výzvy a Závazného návrhu rámcové kupní smlouvy, v návaznosti na Vysvětlení ZD č. 1
Seznam položek - (Položky kancelářského nábytku s jednotkovými cenami a předpokládaná potřeba do konce roku 2023)
Dokument MS Excel VZ 91_21_NOVÁ Priloha_1_Výzvy_Seznam položek.xlsx 20.08 KiB
vz 91.21 Příloha č. 2 Výzvy - vzorZávazného návrhu rámcové kupní smlouvy Příloha č. 2 Výzvy
Vzor závazného návrhu rámcové kupní smlouvy
(zadavatel poskytuje pouze ve formátu pdf).
Dokument PDF vz 91_21_Priloha 2_Vyzvy Závazný návrh rámcové kupní smlouvy.pdf 654.99 KiB
vz 91.21 příloha2 rámcové kupní smlouvy příloha č. 2 rámcové kupní smlouvy
Seznam poddodavatelů
Dokument MS Word vz 91_21_priloha_ramcove kup_smlouvy_Seznam_poddodavate lu.doc 54.50 KiB
vz 91.21 Příloha č. 3 Výzvy - Čestné prohlášení Příloha č. 3 Výzvy
Čestné prohlášení
Dokument MS Word vz 91_21_Priloha3_Vyzvy_Cestne_pr ohlaseni.docx 27.94 KiB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
12.11.2021 08:51 výzva Radomíra Marenczoková VZ 91.21 Výzva k podání nabídky    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele Dokument PDF VZ_91_21_Oznameni_rozhodnuti_z adavatele_o_vyberu.pdf 369.04 KiB
Smlouva, její změny a dodatky
VZ 91.21 Rámcová kupní smlouva Rámcová kupní smlouva agend.č. S/1233/2021/OŠK s Jiřím Černochem ze dne 05.01.2022 Dokument PDF Rámcová kupní smlouva S_1233_2021_OHS_ Jiří Černoch_Redigováno.pdf 713.38 KiB
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění VZ
VZ 91.21 Informace o splnění VZ Informace o splnění VZ Dokument PDF vz91_21__Informace_o_splneni_V Z.pdf 295.08 KiB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce - prodloužení lhůty pro podání nabídek E01 uveřejněný 15.11.2021 ---
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 12.01.2022 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.ovajih.cz/vz00003433

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
INTERDEKOR HP s.r.o. 25367498 Česká republika 847 726,00 1 025 748,46 Ne
Jiří Černoch 47867302 Česká republika 569 876,03 689 550,00 Ne
KASCH - interiér s.r.o. 26831724 Česká republika 727 695,00 880 510,95 Ne
QUERCUS NÁBYTEK,s.r.o. 47917601 Česká republika 776 453,00 939 508,13 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 05.01.2022


Výsledkem je uzavření rámcové dohody.
Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Jiří Černoch 47867302 Česká republika 900 000,00 1 089 000,00
jednotkové ceny dle Přílohy č. 1 Rámcové kupní smlouvy (čl. XIII. odst.11 a dle čl. I. odst. 7 smlouvy).


Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 31.12.2023
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2023 139 634,90 168 958,33