DBID: 3433
Systémové číslo: P21V00000742 Evidenční číslo zadavatele: VZ 91.21
Datum zahájení:
12.11.2021
Nabídku podat do:
29.11.2021 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: VZ 91.21 Dodávka kancelářského nábytku v roce 2022-2023
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka na rámcovou dohodu.
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářského nábytku podle potřeby zadavatele na základě úpravy právních vztahů smluvních stran rámcové kupní smlouvy.
Předpokládané požadované množství položek (vč. jejich technické specifikace), které mají být dodavatelem dodány na základě požadavků zadavatele, je uvedeno v Příloze č. 1 této výzvy.
Plnění rámcové kupní smlouvy není podmíněno jakýmkoli minimálním odběrem, zadavatel bude na základě rámcové kupní smlouvy objednávat konkrétně definovaný kancelářský nábytek vzhledem ke svým aktuálním a skutečným potřebám formou dílčích plnění vždy na základě konkrétní písemné objednávky zadavatele.
Dodávky budou kupujícímu dodávány v průběhu období ode dne účinnosti smlouvy do vyčerpání finančního limitu do 900.000,00 Kč bez DPH nebo do uplynutí doby do 31. 12. 2023 podle toho, která skutečnost nastane dříve.
Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.
Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR - otevřená výzva
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
900 000 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
IČO: 00845451
Poštovní adresa: Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz) prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)
Nové znění Přílohy č. 1 Výzvy a Závazného návrhu rámcové kupní smlouvy, v návaznosti na Vysvětlení ZD č. 1
Seznam položek - (Položky kancelářského nábytku s jednotkovými cenami a předpokládaná potřeba do konce roku 2023)
Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH (cena celkem v Kč bez DPH, tj. součet položek dle přílohy č. 1 rámcové kupní smlouvy)
Kč bez DPH
98 %
nenastaveno
2.
Počet zaměstnanců vlastních/zaměstnanců poddodavatelů se znevýhodněním na trhu práce, kteří se budou přímo podílet na realizaci veřejné zakázky (max. 3 zaměstnanci)