Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření rámcové kupní smlouvy s jedním prodávajícím na dodávky kancelářských potřeb k zajištění provozu Úřadu městského obvodu Ostrava-Jih v roce 2018 na základě dílčích objednávek. Přesná specifikace položek a jejich předpokládaný odběr je uveden v Příloze č. 1 "Výzvy k podání nabídek a Rámcové kupní smlouvy". Plnění rámcové kupní smlouvy není podmíněno jakýmkoli minimálním odběrem. Předpokládaný odběr je stanoven pouze orientačně, zadavatel nemá povinnost v rámci smlouvy uzavřené s vybraným dodavatelem objednat dodávky v tomto rozsahu nebo všech položek uvedených v Příloze č. 1 "Výzvy k podání nabídek a Rámcové kupní smlouvy".
Zadavatel bude na základě rámcové kupní smlouvy objednávat konkrétně definované kancelářské potřeby vzhledem ke svým aktuálním skutečným provozním potřebám formou dílčích plnění vždy na základě konkrétní písemné výzvy (objednávky) zadavatele. Zadavatel může (ale nemusí) odebírat i jiné kancelářské potřeby, než které jsou v Příloze č. 1 "Výzvy k podání nabídek a Rámcové kupní smlouvy" uvedeny, a to na základě aktuálně platného katalogu nabízených produktů dodavatele v době vystavení objednávky.
Katalog produktů dodavatele, vč. ceníku všech nabízených produktů bude součástí nabídky účastníka zadávacího řízení.
Dodávky zboží budou kupujícímu dodávány v průběhu období ode dne účinnosti smlouvy do vyčerpání finančního limitu do 1.300.000,00 Kč bez DPH nebo do uplynutí doby do 31. 12. 2018 podle toho, která skutečnost nastane dříve.
Zadavatel se rozhodl u této veřejné zakázky malého rozsahu na dodávky provést hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce u stanovených položek č. 1 až 28, uvedených v Příloze č. 1 Výzvy k podání nabídek a Rámcové kupní smlouvy.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz)prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
23.11.2017 14:24 | výzva | Radomíra Marenczoková | Výzva |
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
05.12.2017 08:13 | vysvětlení, doplnění, změna dokumentace | Radomíra Marenczoková | Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace | ||
01.12.2017 10:19 | vysvětlení, doplnění, změna dokumentace | Radomíra Marenczoková | Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace | ||
29.11.2017 14:06 | vysvětlení, doplnění, změna dokumentace | Radomíra Marenczoková | Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace | ||
27.11.2017 13:25 | vysvětlení, doplnění, změna dokumentace | Radomíra Marenczoková | Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace |
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele | VZ_118.17_Oznameni_rozhodnuti_o_vyberu.pdf | 748,93 KiB | |
Smlouva, její změny a dodatky |
|||
Podepsaná Rámcová kupní smlouva_KASPA papír s.r.o. | VZ 118.17_Podepsaná Rámcová kupní smlouva_KASPA papír s.r.o..pdf | 1,49 MiB | |
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění VZ |
|||
Informace o splnění VZ | Informace o splnění VZ 118.17 | VZ 118.17_Informace o splnění VZ.pdf | 387,05 KiB |
Název formuláře | Typ | Stav | Uveřejněno v E-ZAK | Uveřejněno ve VVZ |
---|---|---|---|---|
Nový termín pro podání nabídek | E01 | uveřejněný | 01.12.2017 | --- |
Opravný interní formulář k veřejné zakázce | E01 | uveřejněný | 05.12.2017 | --- |
Interní formulář o zadání zakázky | E03 | uveřejněný | 21.05.2019 | --- |
Název URL odkazu | URL adresa |
---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://zakazky.ovajih.cz/vz00000287 |
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Nabídková cena v Kč bez DPH |
Nabídková cena v Kč vč. DPH |
Vyloučen |
---|---|---|---|---|---|
ACTIVA spol. s r.o. | 48111198 | Česká republika | 1 021 424,00 | 1 235 923,00 | Ne |
ARBO CKP s.r.o. | 25838261 | Česká republika | 1 783 747,00 | 2 158 334,00 | Ne |
BÜROPROFI s.r.o. | 62502034 | Česká republika | 1 159 067,00 | 1 402 471,00 | Ne |
FRANKOSPOL OFFICE s.r.o | 25910027 | Česká republika | 990 249,60 | 1 198 202,00 | Ne |
KASPA papír s. r. o. | 26819449 | Česká republika | 990 514,30 | 1 198 522,00 | Ne |
Rec 21 s.r.o. | 47985798 | Česká republika | 1 085 867,72 | 1 313 900,00 | Ne |
Datum uzavření smlouvy: 02.02.2018
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
KASPA papír s. r. o. | 26819449 | Česká republika | 990 514,30 | 1 198 522,00 |
Rok plnění smlouvy | Cena v Kč bez DPH | Cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|
2018 | 686 856,70 | 831 096,00 |